Növbəti özəlləşdirmə hərracı: 62 dövlət əmlakı üzrə seçim imkanı

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi tərəfindən keçirilən özəlləşdirmə hərracları üzrə xidmətlərin sadələşdirilməsi daha çox investorun prosesdə iştirakına yönəlib. Artıq vətəndaşlar yaradılan müasir şəraitdə dövlət əmlaklarını elektron formada sifariş verib, hərraclara onlayn formada qoşula bilir. İnnovativ imkanların tətbiqi ilə keçən hərraclar özəlləşdirməni sürətləndirir, yeni yaranan özəl müəssisələrin sayını artırır.

Ardını oxu...

Vətəndaş müraciətlərinin operativ cavablandırılması ilə bağlı Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsinin ərazi qurumlarının rəhbərlərinin regionlarda qəbulu davam etdirilir: Aprel ayının qəbul cədvəli

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi vətəndaşların müraciətlərinin operativ cavablandırılması, dərhal hüquqi yardım göstərilməsi, qanunvericilik prosedurlarının izah edilməsi məsələlərinə xüsusi diqqətlə yanaşır. Bu məqsədlə komitənin yerli qurumların rəhbərlərinin regionlarda birgə mütəmadi olaraq vətəndaş qəbulları keçirilir. Belə qəbulların keçirilməsində başlıca məqsəd bölgələrdə vətəndaşların müraciətlərinə daha səmərəli baxılması, onların həlli istiqamətində optimal qərarların verilməsi və vətəndaş məmnunluğunun təmin edilməsidir.

Ardını oxu...

Prezidentin fərmanına uyğun olaraq Bakıda istismarına icazə verilmiş çoxmənzilli yaşayış binasında çıxarışların hazırlanması məqsədi ilə sakinlərdən sənədlər toplanıb

Prezident İlham Əliyevin fevralın 19-da imzaladığı “Bəzi çoxmənzilli binaların istismarına icazə verilməsinin sadələşdirilməsi haqqında” fərmanının icrasına başlanılıb. Fərmanın icrasına uyğun olaraq, Bakıda 6 çoxmənzilli yaşayış binasının istismarına icazə verilib. Artıq bu binalarda yerləşən mənzillərə çıxarışların verilməsi məqsədi ilə sənədlərin toplanılmasına başlanılıb.

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi tərəfindən ilk olaraq 15 mart tarixində Səbail rayonu, Badamdar qəsəbəsində yerləşən 561 mənzilli yaşayış binasında sakinləri üçün səyyar xidmət göstərilib və mənzil sahiblərindən ilkin sənədlər toplanıb.

 

 

 

 

  

Daşınmaz əmlakla bağlı dövlət reyestrindən məlumatın verilməsi necə həyata keçirilir?

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi vətəndaşlara sahib olduqları əmlaklar barədə heç bir yerə getmədən, internet vasitəsilə ətraflı məlumat almaq imkanı yaradır. Bu «Daşınmaz əmlakla bağlı dövlət reyestrindən məlumatın verilməsi» elektron xidməti sayəsində mümkündür. Fəaliyyətində daima yeniliklərin, innovativ üsulların tətbiqinə önəm verən Komitə bu xidməti tətbiq etməklə  əhalinin qeydiyyatla bağlı işini sadələşdirir. Həmin elektron xidmətin vasitəsilə  əmlakın sahibi, yerləşdiyi ünvan, sahəsi barədə məlumatları öyrənmək mümkündür. Başqa sözlə, əmlakın ölçüləri və texniki göstəriciləri haqqında informasiyanı əldə etmək olur.  Eyni zamanda, vətəndaşın ipoteka, girov, alqı-satqı, bağışlanma kimi əməliyyatların edilib edilməməsi ilə bağlı məlumatları bilmək imkanı da mövcuddur. 

Ardını oxu...

 
 
 

Sorğu

Daşınmaz əmlakın qiymətləndirilməsi xidməti barədə məlumatlısınızmı?